مقالات آموزشی, نصاب لوازم خانگی

نکات قبل از انتخاب نصاب لباسشویی

نصاب لباسشویی

قبل از انتخاب نصاب لباسشویی این نکات را بدانید

مطمئنا برای همه ما پیش آمده که در شرایط های مختلف نیاز به یک نصاب ماشین لباسشویی سامسونگ، ال جی و … داشته باشیم. درخواست نصاب لباسشویی شرایط ممکن است به دلیل خرید یک دستگاه جدید باشد، یا به دلیل جا به جایی و یا تغییر دکوراسیون شما و … درخواست شود. اما اگر اطلاع دقیقی از کارکرد مراکز ارائه دهنده این سرویس نداشته باشید، مطمئنا در زمان نیاز دچار تردید می شوید که چه کسی را برای نصب لباسشویی خود انتخاب کنید. جای نگرانی نیست ما در ادامه خبر های خوبی برای شما داریم. پس همراه ما بمانید.

نصاب ماشین لباسشویی

چرا به نصاب ماهر لباسشویی نیاز داریم؟

نصب لباسشویی یکی از کار های فنی مهمی است که باید حتما توسط یک نصاب لباسشویی ماهر انجام شود. شاید با خودتان فکر کنید بستن دوتا شلنگ آب و خروجی فاضلاب کاری ندارد و خودتان و یا هر تعمیرکاری از پس نصب آن بر می آید. اما هرگز این کار را انجام ندهید. زیرا لباسشویی در صورت عدم نصب صحیح ممکن است به درستی کار نکند و مشکلات بزرگی مثل:

  • شکستن دیگ شستشو
  • عدم تخلیه آب
  • عدم آبگیری درست
  • خروج آب از لوله های ورودی و خروجی
  • حرکت و سرو صدای زیاد ماشین در حین کارکرد
  • و….

ایجاد نماید. بنابراین مهم است که نصاب ماشین لباسشویی چه کسی باشد. همچنین برند های مختلف طریقه نصب متفاوتی دارند و نصاب باید بعد از اتمام کارش بتواند در خصوص نحوه کارکرد ماشین لباسشویی نیز اطلاعات درستی در اختیار مشتری قرار دهد. بنابراین دانش و مهارت نصاب بسیار اهمیت دارد.

نصاب لباسشویی در تهران

نصاب لباسشویی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

حال ممکن است از خودتان بپرسید که چگونه می توانید مهارت یک نصاب لباسشویی را بررسی کنید.

  • در درجه اول به سابقه کاری مرکزی که برای انجام خدمات انتخاب می کنید، دقت نمایید. این سابقه نشان دهنده کیفیت کار تکنسین های آن می باشد. زیرا هر چه شما زمان بیشتری را در کار و امورات فنی گذاشته باشید، مهارت تان نیز بالاتر می رود.
  • دومین موضوع توانایی نصاب ماشین لباسشویی برای نصب برند های مختلف می باشد. تا چند سال پیش بیشتر تقاضاهای نصب لباسشویی مختص به سامسونگ و ال جی بود. اما امروزه برند های متعددی اقدام به تولید لباسشویی می کنند. بنابراین نصاب باید بتواند از عهده نصب و راه اندازی برند های مختلف بر آید.
  • سومین امر، خدمات پس از کار است. این موضوع دقیقا مثل همان گارانتی محصولی که می خرید، ضمانت خدمات ارائه شده به شما می باشد. خیلی مهم است که شما در صورت نیاز و بروز مشکل پس از نصب لباسشویی، بتوانید به راحتی از خدمات مجموعه استفاده نمایید. بنابراین مرکزی را انتخاب کنید که بابت خدمات به شما ضمانت ارائه می دهد.
تعمیر قطعات

سوالات متداول در مورد نصاب ماشین لباسشویی

بله هر برند با توجه به ساختار فیزیکی که دارد شرایط نصب متفاوتی نیز خواهد داشت برای مثال نصاب ماشین لباسشویی سامسونگ با ال جی متفاوت است، اما یک نصاب لباسشویی ماهر برای نصب برند های مختلف آموزش دیده است.

گاهی ممکن است در حین جا به جایی ها به لباسشویی و یا قطعات جانبی آن آسیب وارد شود. نصاب ماشین لباسشویی باید از دانش کافی برای رفع مشکلات احتمالی برخوردار باشد. تا بتواند با رفع مشکلات، لباسشویی را به درستی نصب نماید.

خیلی از مراکز ارائه دهنده خدمات فنی، بابت ارسال کارشناس جهت تعمیر  یا نصب لباسشویی از مشتریان هزینه دریافت می کنند. اما در مجموعه آسو سرویس خبری از هزینه ایاب و ذهاب نیست.

یکی از کارهای مهمی که نصاب لباسشویی باید انجام دهد، تراز کردن دستگاه می باشد. عدم انجام این کار باعث ایجاد لرزش و سر و صدای بیشتر در ماشین لباسشویی شما می شود.

عموما زمانی که فردی برای نصب لباسشویی مراجعه می کند، پس از اتمام کار برنامه های شستشو دستگاه و نحوه مراقبت و نگهداری از آن را به شما توضیح می دهد. هرچه مهارت، نصابی که انتخاب می کنید بالاتر باشد، بهتر می توانید از دستگاه تان استفاده و مراقبت نمایید.

بله خدمات تعمیر و نصب لباسشویی در تمام نقاط تهران توسط تیم خبره و کاربلد آسو سرویس امکان پذیر می باشد.

نمایندگی آسو سرویس

نمایندگی آسو سرویس

شما می‌توانید خدمات نصاب ماشین لباسشویی سامسونگ، ال جی و … را به نمایندگی آسو سرویس بسپارید تا با استفاده از بهترین خدمات و کمترین هزینه انجام شود. شما برای دیدن مقالات بیشتر می توانید به دانشنامه آنلاین آسو سرویس مراجعه کنید.

ثبت سفارش

ثبت سفارش ارسال کارشناس و تعمیرکار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *